کتاب تحصیلات مادام العمر غیررسمی و نقش آن در رفاه اقتصادی بانوان

کتاب تحصیلات مادام العمر غیررسمی و نقش آن در رفاه اقتصادی بانوان

کتاب تحصیلات مادام العمر غیررسمی و نقش آن در رفاه اقتصادی بانوان

این کتاب توسط ریاست پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران جناب آقای رضا اکبری تهیه و تنظیم و تالیف گردیده که حاصل زحمات تجربیات از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۲ که در حدود مدت زمان ۱۴ ساله تحقیقات و بژوهشهای علمی و شغلی برگرفته از استاندارد تبدیل سابقه علمی  و شغلی به مدرک معادل و مدرک همسطح با اشل سازمان یونسکو می باشد.

لازم به ذکر است که در اینجا جا دارد از اساتید گرامی قدردانی و تشکر بعمل بیاورم هم برای راهنمایی و همراهی با اینجانب مدیرعامل مرکز و نیز بابت ثبت اثر علمی نوشته تعیین و ارتقاء سطح دانش تخصصی و مهارتی و ثبت اثر علمی معادل سازی سوابق علمی و پژوهشی و حرفه ای در دفتر حقوقی و مرکز مالکیت معنوی وزارت که واقعا خیلی موثر گردید.

پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران با داشتن سابقه بالای چند سال توانسته است با کمک اساتید زبده علمی و کارشناسان تعیین سطح به جامعه کمک مفیدی در راستای افراد فاقد مدرک که مهارت و سابقه شغلی زیادی داشته ولی فرصت کافی برای حضور در دانشگاه نداشته جامعه عمل بپوشاند.

امید است با تالیف این کتاب کمکی هر چند اندک بر جامعه علمی کرده باشیم.

باتشکر – ریاست پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران


جهت اخذ مدرک درسطح (فوق دیپلم/لیسانس/فوق لیسانس/دکتری) دررشته موردنظر درکمتراز10روز بااستعلام معتبر کلیک کنید.


طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان